A menedzsment kezelése
Mennyit jelent neked a hírneved? Sokat jelent az ügyfelek és a potenciális jövőbeli ügyfelek számára. Alapvető fontosságú, hogy a hírnevét magas szinten tartsák, és ügyfelei boldogok legyenek. Ha segítségre van szüksége a hírnevének kezelésében, használja az alábbi tippeket. Biztosak vagyunk abban, hogy különbséget tesznek a jövőbeni sikereiben.
A hírnevének kezelésének egyik fő módja az üzleti márka online igénybevétele és az Ön tartalmáért. Használja a KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com webhelyet, hogy megtalálja az üzleti név minden egyes online példányát. Csak az egyiket kell használnia, de bármelyikük tudhatja, ha valaki ki van tévesztve az Ön üzletével vagy rosszul beszél.
A jó hírnév kezelésének legjobb módja az, hogy mindenki számára kiváló ügyfélszolgálatot biztosítson. Amikor mindenki boldog, akkor csak pozitív dolgokat mondanak, vagy csak egyáltalán nem. A szájról szóló szó a legerősebb reklám, mert szabad és megállíthatatlan. Győződjön meg róla, hogy soha senkinek nincs oka, hogy rossz szájába tegye magát.
Erős jelenlét létrehozása a közösségi médiában segít javítani vállalkozásának hírnevét. A Twitter-fiók, a blog vagy a Facebook oldal létrehozása segíthet a kilátásokkal és az ügyfelekkel való együttműködésben. Manapság a legtöbb ember arra számít, hogy a vállalatok szociális média jelenlétét látják. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy releváns tartalmakat tegyen közzé cégéről, és figyelemmel kísérje, mit mond.
A blogok csodálatos módon segítik az online jelenlét megerősítését és a vállalat hírnevének növelését. A vendég bloggerek az iparágban kínálnak tippeket, hogyan használhatja termékeit és egyéb információkat, amelyek segítik az ügyfeleket. Az egyik legjobb stratégia az, hogy más termékeket és szolgáltatásokat bonyolító vállalkozásokat is felkínáljon.
Ellenőrizze a vállalat negatív online tartalmát azáltal, hogy kapcsolatba lép az alkotójával. Ha valaha is van negatív tartalom, amikor keres egy cégét, próbáljon kapcsolatba lépni a vizsgálóval, a bloggerrel vagy bárki, aki a lehető leghamarabb közzétette. Kérdezd meg őket, hogy van-e valami, amit tehetsz, hogy negatív hangulatukat pozitívvá változtassák. Ha nem akarnak erre, írj egy megjegyzést (ha lehetséges) a történet oldalával.
A vállalati hírnevének online kezelésének legjobb módja az, hogy tudatában van annak, hogy mit mondanak róla. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a rügyben bármilyen negatív zümmögést lehessen megszorítani. Ezt úgy teheti meg, hogy a Google Figyelmeztetését az Ön cégének nevére vagy egy vállalat felvételére használja, hogy figyelemmel kísérje ezt.
A szociális média néha úgy tűnik, mintha kiesne a kezéből, ha nem keres. Jó módon felrobbanthat, de a rossz emberek hozzáférhetnek a rossz dolgokhoz, vagy valami olyasmit hozhatnak, ami rosszul néz ki. Szóval, nem akarod, hogy a szociális média szabadságai megjelenjenek a te dolgod.
Mint fentebb már említettük, jó hírnevet jelent az ügyfelek számára. Éppen ezért a jó hírnevednek is sokat kell jelentenie. Gondoskodjon a hírnevéről, hogy gondoskodjon a vállalkozásáról. Használja a fenti egyszerű és hasznos tippeket, hogy segítsen az úton.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.