Social Media Marketing: Ez nem csak Facebook
Szeretne közösségi média marketing vállalkozásba kezdeni? Nem olyan gyorsan! Sok dolgot kell szem előtt tartania, hogy megbizonyosodjon arról, hogy terve sikeres. Olvasson el néhány tippet és trükköt, amelyekkel a legtöbbet hozhatja ki a közösségi média marketingjéből.
Annak érdekében, hogy az ügyfelek érdeklődjenek termékei iránt, promóciókat kell lebonyolítania a közösségi média marketingjén keresztül. A promóciók ilyen jellegű marketing útján történő folyamatos lebonyolítása folyamatosan tájékoztatja az ügyfeleket a termékeiről, és az üzleti életét is meggondolja. A közösségi média promóciói nagyszerű módja annak, hogy terjesszék a vállalkozása hírét.
Annak érdekében, hogy közösségi marketing kampánya eljusson ügyfeleihez, megtudhatja, hol gyülekeznek. Sokan vannak a Facebook-on, vagy inkább a Twitter-et kedvelik? A réstől függően jobb lehet, ha megnézed a LinkedIn-t vagy akár a YouTube-ot. Szavazás az ügyfelekkel és megtudhatja, hol töltik az internet óráikat Döntse oda a sátrát.
Próbáljon meg exkluzív tartalmat adni, hogy csábítsa az embereket, hogy kövessék Önt a különböző közösségi oldalakon. Ezek az ügyfelek valószínűleg megnézik ezeket a különlegességeket, ha másutt nem találhatók meg, sőt másoknak is elárulják a különlegességeket.
Ne egyszerűen tegye vakon a termékeket olyan olvasókra, akik véletlenül átnézik a blogjait. Próbáljon meg külső szolgáltatóktól származó linkeket vagy történeteket közzétenni, amelyek viszonylagosak a saját résszel vagy az iparral. A versenyek lebonyolítása, érdekes kérdések feltevése és érdekes képek megjelenítése további ötlet a lehetséges bejegyzésekhez. Vond be a követőidet. Hasznos olyan termékinformációkat felvenni, amelyek segítenek az olvasóknak elképzelni a termék vagy szolgáltatás saját életükben történő felhasználását, nem pedig a termék leírását. Ne vedd ügyfeleidet arra, hogy a termékeid áraira összpontosítsanak - késztesse őket arra, hogy gondolkodjanak el azon, hogyan fog illeszkedni életmódjukhoz.
Az egyszerűen használható közösségi média kirakat a közösségi média marketing hatékony felhasználásának egyik módja. A legfontosabb webhely természetesen a legfontosabb, de lehetőség van egy Facebook áruház felállítására, amelyet a fiók bármely bejegyzéséből meg lehet látogatni. Vannak olyan felhasználók, akik gyakran látogatják a Facebookot. Az Ön hasznára válhat, ha ezeknek a felhasználóknak egyszerű lehetőséget kínál a cikkek megvásárlására anélkül, hogy el kellene hagynia a Facebookot. Nem kell áthúznia az embereket a webhelyére, hagyhatja, hogy közvetlenül a Facebookon vásároljanak!
A címsor kulcsfontosságú egy jó bejegyzéshez. A legtöbb közösségi hálózat arra ösztönzi Önt, hogy rövid legyen a bejegyzése, és ha hosszú cikket írna, akkor valószínű, hogy senki sem szánna időt arra, hogy elolvassa. Próbáljon meg egy olyan cikkre mutató linket elküldeni, amelynek címsora jó, és amely felkelti az olvasók figyelmét, és elmagyarázza, miről szól a cikk.
Felhívhatja követőinek figyelmét, ha valamit olyan formátumban tesz közzé, amely megkönnyíti az olvasást. Például próbáljon meg eljutni a legjobb 10 tipp listájával, vagy írjon kérdéseket és válaszokat. A cikk vizuális aspektusa vonzóbbá teszi, és olvasói nagyobb valószínűséggel osztják meg.
Vessen egy pillantást a Facebookon kínált játékokra. Nem túl nehéz olyan játékot létrehozni, amely kapcsolódik a termékeihez vagy az iparához. Sok népszerű márka készített néhány sikeres Facebook játékot, amelyek vírusos jelenségekké váltak. Ha ez a költségvetésben szerepel, kérjen szakembert egy Facebook-játék megtervezéséhez.
Amint láthatja, a közösségi média marketing nagyszerű módja lehet annak, hogy több pénzt keressen és új ügyfeleket vonzzon vállalkozásához. Tartsa szem előtt az itt olvasott tanácsokat, amelyek segítenek bővíteni a közösségi média marketing vállalkozásait, és sikeres üzleti tervet készíteni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.