A legjobb cikkalapú marketing tippekkel élheted vállalkozásodat
Lehet, hogy most ragyogó ötleted van egy üzleti vagy marketingkampányhoz, de nem tudod, hogyan juthatsz el az A pontról B pontra. Nos, itt vannak ilyen cikkek. Olvasd el a cikkben található információkat, és meg fogod érteni, hogyan válhatsz sikeressé a cikkmarketing területén.
Írj érdekes leírási címkéket. Minél érdekesebbek ezek, annál valószínűbb, hogy magához vonzza az olvasókat. Ezek a kis leíró jelölők jelennek meg, amikor valaki rákeres egy keresőmotorra, így annál jobb, minél leíróbb lehet.
Kérd meg olvasóid, hogy adjanak visszajelzést. Az emberek élvezik, ha segítenek abban, hogy javítsanak bármilyen kapcsolatban. Ha engedélyezed a visszajelzést, láthatod, mire gondolnak. Tetszeni fog nekik, de ötleteket fogsz kapni arról, hogyan javíthatnád marketinged kifejezetten az olvasók számára.
Ha ötleteket szeretnél gyűjteni saját cikkmarketing-erőfeszítéseidhez, tekintsd át azokat a cikkeket, amelyek a címtárak „legnézettebb” kategóriájában jelennek meg. Hogyan szerveződnek? Mi a hangjuk? Mennyire hivatalos vagy informális a nyelvük? Egy példa egy hatékony oktatási eszköz, és a kiválasztott cikk könyv leglátogatottabb cikkei nagyon sikeres példák.
Győződj meg arról, hogy sok cikket küldj be. Amikor cikkeid több bloghálózathoz küldöd el, ezt következetesen kell tenned. Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez tegyél közzé több cikket az alapján. Ha nagy a verseny a szakterületen küldj el legalább öt cikket a cikkek könyvtáraiba, és legalább tíz cikket a nyilvános blogokba. Kövesd ezt legalább ötven bejegyzéssel privát blogokba, hogy tovább javítsa a rangsorolását.
Szóval, megírtad és közzétetted cikket a könyvtárakban. Mit kell tenned? Próbálj naponta néhányszor tweetelni a cikkről. Válassz ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződj meg arról, hogy azok egyértelműen a választott témával foglalkoznak. Ez felkeltheti követőid érdeklődését, és elkezdheted a cikk forgalmának felépítését.
Automotive services Alexandria, Papír, Írószer, Irodaszer, digitális marketing
digitális marketing 5. kerület Budapest mechanic alexandria click here The ba digitális marketing Budapest szolgáltatások digitális marketing Imimpex Szrszki marketing Holon.hu digitális marketing Biztonságtechnika startup, üzleti angyalAutomotive services, Papír, Írószer, Irodaszer, digitális marketing
Vegyél részt annyi fórumon, amennyi időd van. Ha nincs időd, akkor szánj rá időt. Nagyon sok információt kapsz arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segít megtalálni azokat az információkat, amelyeket bele kell foglalnod az általad forgalmazott cikkekbe.
Annak ellenére, hogy a cikkmarketing tartalommal foglalkozol ez mégis olyan üzlet, amely a kereslet és kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy meg kell határoznod a keresletet a piacon, majd meg kell fogalmaznod az írását, hogy megfeleljen ennek az igénynek, és kínálatként működjön.
Ha valaki más blogjához írsz, győződj meg arról, hogy továbbra is az adott piacon dolgozik. Ha súlycsökkentő termékeket próbálsz eladni, akkor nem az a legjobb ötlet, ha webhelyét egy szoftverblogon reklámozza. Az olvasóközönség csak más, és előfordulhat, hogy a munka elvesztegetése nincs visszatérés.
Mielőtt elkezdenél írni, értsd meg, miért nézi meg az olvasó a cikked A hangnak, amellyel írsz, meg kell egyeznie a célközönség hangjával. Győződj meg arról, hogy az általad megadott információkról az olvasó szeretne-e tájékozódni. Ha cikked az olvasó szemszögéből nézik, javul az általad készített tartalom.
A cikkmarketingben való siker elérésének a végső célnak kell lennie, és mindennek, amit megtanulsz és innentől kezdve működésbe hozol, ennek a célnak az elérése kell, hogy legyen. Most, hogy tájékozódtál az imént tanultakról, ez egy felbecsülhetetlen értékű puzzle-darab, ezért soha ne hanyagold el, hogy ezeket az információkat a legjobb tudásod szerint használd fel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.