Nagyszerű tanácsok, hogy megfelelően forgalmazza az Office Depot termékeit!
Ha megpróbálja népszerűsíteni weboldalát az Office Depot cikkmarketing segítségével, de nem tudja, hol kezdje, ez a cikk az Ön számára készült. Ezek az ötletek segítenek abban, hogy némi megértést nyerjen az office depot cikkmarketing megközelítés értékéről.
Az online marketingcikkek szövegének írásakor a mondatokat rövidnek és közérthetőnek kell tartania. Azzal, hogy minden egyes mondat tizenhat szónál rövidebb legyen, biztosíthatja, hogy az írása fókuszban maradjon, és az olvasók érdeklődése megmaradjon. Ha a hosszú mondatok közepén folyamatosan változtatja az ötleteket, elveszíti az olvasóit.
Ne hamisítsa meg a mondanivalóját! Ha kritikát ír egy termékről, először tesztelje le. Az olvasók meg fogják tudni mondani, hogy hazudik, és ha nem, akkor biztosan tudni fogják, ha az ő tapasztalataik nem hasonlítanak a magáéhoz. Ha nem őszinte, elveszítheti azokat az ügyfeleket, akikért oly keményen megdolgozott.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben dobjon be egy terméket. Az emberek el fogják olvasni a minőségi cikkeket, de meg fogják unni az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben az értékesítést erőlteti.
Legyen nagyon személyes, amikor az olvasóknak ír. Nem szükséges mindig olyan szavakat használnia, mint az "én" . De az olvasói számára valódi személyként akar megjelenni. Különös gondot kell fordítania arra, hogy az olvasói megértsék, hogy Ön nem csak egy profitra törekvő cég. Ön az, de lágyabb fényben kell látniuk Önt.
Győződjön meg róla, hogy minden egyes cikk, amit ír, egyedi és eredeti tartalommal bír. Az olvasónak nem szabad, hogy képes legyen hasonló témára rákeresni, és az Ön állítólag eredeti cikkének szóról szóra történő másolatát találja meg. Adja meg saját meglátásait és személyes gondolatait, és ezeket egyértelműen fejezze ki az egész írás során.
Találja meg a megfelelő egyensúlyt, amikor kulcsszavakat tesz egy cikkbe. A kulcsszó túlzott szerepeltetése elriasztja az olvasókat és a keresőmotorokat. Törekedjen arra, hogy a kulcsszavak használata cikkenként legfeljebb 5 említést tartalmazzon. Ha tartja magát ehhez a számhoz, akkor a keresőmotorok botjai nem fogják Önt valódi tartalom nélküli spamoldalnak tekinteni.
Marketingelje jobban cikkeit azáltal, hogy vonzóbbá teszi azokat az olvasók számára. Olyan formátumban kell tartania őket, amely lehetővé teszi a könnyű olvashatóságot. Bontsa bekezdésekre a cikkeit, és a jobb szervezés érdekében próbáljon meg listákat készíteni számozott felsorolásokkal. Ez megkönnyíti olvasói számára az olvasást és a fontos információk megtalálását a cikkekben.
Győződjön meg róla, hogy a cikk célkulcsszava olyan, amire az emberek valóban keresnek. Létrehozhatja a világ legjobb tartalmát, de ha valójában senkinek sincs szüksége rá, akkor a munkája értelmetlen. Használjon kulcsszavas eszközöket, hogy megtalálja azokat a témákat, amelyekre az emberek keresnek, hogy segítsen eldönteni, milyen tartalmat hozzon létre.
Próbálja meg a cikkbejegyzések számát három-öt jó cikk könyvtárra korlátozni. Ezekhez is jobb, ha fonott cikkeket használ.. Nincs szüksége arra, hogy cikkeit több száz példányban, több száz könyvtárba helyezze el. Próbáljon meg kiválasztani néhány jót, forgassa ki a cikkeit, és küldje be őket ebbe a néhány könyvtárba.
Sok cikk könyvtár van, amelyeket előnyösen használhat. Válassza ki, hogy melyik cikk könyvtár a legalkalmasabb egy adott cikkhez, és küldje be először abba a könyvtárba. Ezután írja át a cikkét egy kicsit más nézőpontból, és küldje be más könyvtárakba. Így minden egyes cikk egyedi tartalommal rendelkezik, és a keresőmotorok jobban elfogadják.
Ezek a tippek jó áttekintést nyújtanak arról, hogyan integrálhat egy office depot cikkmarketing kampányt saját vállalatába. Folyamatosan fejlesztenie kell marketingkészségeit, és új taktikákat kell kipróbálnia. Ha keményen dolgozik és okosan alkalmazza magát, akkor még a konkurenciát is felülmúlhatja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.