Tanuljon hatékony e-mail marketinget ezekkel az egyszerű ötletekkel!
Az e-mail marketing egy teljesen új kommunikációs eszközt nyitott meg a vállalkozások számára, hogy elérjék ügyfeleiket. Most a vállalkozások potenciálisan emberek millióit érhetik el a világ minden táján, a postai úton történő elérésük költségeinek töredékéért. Ez a cikk segíthet többet megtudni az e-mail marketingről, és arról, hogyan használhatja azt vállalkozása számára.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen az internetes szolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.
Kerülje a listák bérlését vagy megvásárlását, hogy feltöltse az e-mail marketing adatbázisát. Nemcsak azt nem tudhatja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban az Ön célpiacát jelentik-e, de a listák valójában árthatnak a kézbesíthetőségi arányoknak és végső soron a hírnevének is. Amennyire csak lehetséges, építse listáját organikusan.
Azokat az e-maileket, amelyek csak unalmas marketing- és értékesítési szövegeket tartalmaznak, kisebb valószínűséggel olvassák el, mint azokat, amelyek hasznos információkat is tartalmaznak. Adjon feliratkozóinak különleges cikkeket, olyan dolgokat, amelyeket nem biztos, hogy megtalálnak a weboldalán. Tartalmazzon különleges ajánlatokat is a cégétől. Ne csak akkor küldjön e-mailt, ha valamit el akar adni, küldjön olyan dolgokat is, mint például különleges ajánlatok vagy ünnepi üdvözlet.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződjön meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.
Fontos, hogy a barátságos űrlapsor olyan legyen, amelyet feliratkozói felismernek. Például ne a cége vezérigazgatója küldje az e-maileket. Az olvasó nem biztos, hogy felismeri, kitől származik, és egyszerűen törli az e-mailt. A tárgysorba írja be vállalkozása nevét.
Készüljön fel az e-mailek megválaszolására, ha az e-mail marketinget megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőséget elszalaszthat. Ha jó tartalmat nyújt, amely ingyenes, készüljön fel arra, hogy a címzettek válaszolnak rá. Felkészültnek és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak tud.
Az e-mail nagyszerű marketingeszköz, de nem az a terep, ahol a kemény eladást értékelik. Soha ne gyakoroljon nyomást a feliratkozóira, hogy vásároljanak. Az eladási ajánlatokat helyezze az e-mailjei végére, különösen akkor, ha olvasói informatív tartalomra való várakozással iratkoztak fel. Tekintse az e-mailt az érdeklődés felkeltésének eszközének, ne pedig az azonnali értékesítésnek.
Marketinganyagaiban használjon az iparágnak megfelelő szavakat, amelyre összpontosít. Ha például új technológiai cikkek marketinganyagát írja, használjon olyan szavakat, mint az "új", "fejlett" vagy "legkorszerűbb", amelyeket az adott iparágban gyakran használnak. A megfelelő szavak használata segít növelni termékei vonzerejét az ügyfelek számára.
Nézzen meg néhány példát a spamre, hogy tisztában legyen azzal, mit kell elkerülnie. Ha egy új e-mail címet tesz fel a világhálóra, rengeteg spam fog érkezni. Vegye példának ezeket az e-maileket, hogy mit ne tegyen, és ennek megfelelően alakítsa ki üzleti üzeneteit. Tegyen meg minden lehetséges intézkedést annak érdekében, hogy megkülönböztesse magát a spammerektől. Ez javítani fogja a hírnevét, és megakadályozza, hogy ügyfelei lemondjanak róla.
A korábban említett e-mail marketing egy teljesen új világot hozott a vállalkozások számára, hogy kommunikáljanak ügyfeleikkel. Az e-mail marketingben annyi lehetőség rejlik, ha helyesen végzik. Ez a cikk olyan információkat és tippeket nyújt, amelyek segítenek email marketing terv kidolgozásában, és abban, hogy ezt az erőt saját vállalkozása számára hasznosítani tudja.
szafi, gluténmentes, dia wellness, oroszkrém torta, zabkeksz, tökmagolaj, hamburger zsemle, mézes puszedli, pizzaszósz, gluténmentes kenyér
szafi gluténmentes dia wellness oroszkrém torta zabkeksz tökmagolaj hamburger zsemle mézes puszedli pizzaszósz gluténmentes kenyérszafi, gluténmentes, dia wellness, oroszkrém torta, zabkeksz, tökmagolaj, hamburger zsemle, mézes puszedli, pizzaszósz, gluténmentes kenyér
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.