Hogyan kell írni a legjobb cikkeket cikk marketing!
Kétségtelen, hogy azt szeretné, hogy a web alapú vállalkozása sikeres legyen! Egy vállalkozás működtetéséhez nagyfokú tervezésre van szükség. Ez igaz a vállalkozásának cikkeken keresztül történő marketingjére is. Tanulmányozza ezt, hogy megtudja, hogyan közelítse meg hatékonyan a cikkmarketinget, hogy növelje a siker esélyeit!
Blogjának internetes értékesítésének nagyszerű módja, ha cikkeket küld be más weboldalakra az Ön "álneve" alatt. Ennek kettős jelentősége van: először is, hírnevet épít magának, mint a területe szakértőjének. Másodszor, ha az olvasók rajongani kezdenek az Ön cikkeiért az egyik webhelyen, végül át fognak vándorolni a blogjára, hogy több tartalmát olvassák.
Amikor új cikket tesz közzé, ügyeljen arra, hogy az tartalmazzon releváns linkeket más cikkeihez. Így több cikkét fogják elolvasni, és terméke vagy szolgáltatása nagyobb nyilvánosságot kap. Ez a fajta önreklámozás, a cikkmarketing egyik fő előnye.
Legyen egy mondanivalója, majd térjen rá a lényegre. Az olvasók azt várják, hogy a cikkével tegyen valamit, legyen szó akár problémamegoldásról, kérdések megválaszolásáról vagy új megoldások kidolgozásáról. Tartsa ezt szem előtt, miközben írja a cikkét, hogy a helyes úton maradjon, és megadhassa a közönségének azt, amit megérdemelnek, vagyis egy jól megírt cikket, amely segít nekik egy őket érdeklő témában.
Váljon "szakértővé". Kutasson és írjon egymással összefüggő témákról, hogy egy adott témában a megfelelő személy legyen. A közönsége meg fogja tanulni, hogy megbízzon a tanácsaiban, és továbbra is visszatér a cikkeihez. Valamint nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan termékeket, amelyeket olyan valaki ajánl, akit hozzáértőnek tartanak.
Ha cikkmarketinggel szeretné népszerűsíteni vállalkozását, kezdje egyszerűen azzal, hogy leírja gondolatait. Ne figyeljen a nyelvtanra vagy a helyesírásra, csak írjon úgy, mintha beszélgetne valakivel. Ha befejezte, menjen vissza, és szerkessze meg az érthetőség érdekében. Idővel kevesebb mint fél óra alatt képesnek kell lennie egy rövid cikk elkészítésére.
Miután befejezte a cikket, tegyen egy forrásdobozt az oldal végére, amelyben az olvasókat arra ösztönzi, hogy vegyenek részt. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy visszautalást a vállalati weboldalára. Ez aktivitást és remélhetőleg bevételt generál személyes vállalkozásának, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki Ön és mivel foglalkozik.
Használja ki a könyvtárban a cikke után megjelenő szerzői mezőt. Használja ki ezt az időt arra, hogy írjon egy jó, rövid életrajzot magáról, és mindenképpen tartalmazzon egy linket vissza a webhelyére, amelyre az olvasók rákattinthatnak. Használja ezt a dobozt "felhívásként", hogy segítsen több forgalmat szerezni a webhelyére a könyvtárakból.
Győződjön meg róla, hogy a cikkek megfelelően meg vannak írva, mielőtt beküldi. Megfelelő nyelvtannal és helyesírással kell rendelkezniük. Próbálja meg elkerülni a nagybetűk használatát, ezeket csak takarékosan, informális kiabáláshoz és dühöngéshez szabad használni; hagyja ki őket a szakmai írásokból, kivéve, ha egy cég neve csupa nagybetűvel van írva.
A címbe tegyen olyan szavakat, mint a "Hogyan" és a "Miért". Ezek kíváncsivá teszik az olvasót a témáidra, és bevonják őket a cikkedbe. A top tízes és top ötös listák használata szintén jól működik, hogy felkeltse az érdeklődést a cikk iránt. Ideális, ha ezek közül a kifejezések közül valamelyiket kombinálhatod egy kulcsszóval, hogy elkészüljön a cím.
Mindenáron kerülje a plágiumot. Bár az internet hatalmas, ez nem jelenti azt, hogy rendben van a mások által írt tartalmak ellopása. Valódi büntetések léteznek azok számára, akik úgy döntenek, hogy mások tartalmát másolják. Bár lehet, hogy nem bukik le, a keresőmotorok nem indexelik a duplikált tartalmakat, így amúgy is használhatatlanná válik, amit beküld. Egyszerűen nem működik a kockázat.
Mindig olvassa át a kiszervezett cikket, mielőtt közzéteszi. A kiszervezett cikkek nem mindig nagyon jó minőségűek, és meg kell győződnie arról, hogy nem hemzsegnek egy csomó hibától. Ne tegyen közzé olvasatlan cikket az oldalain. Győződjön meg róla, hogy jól olvasható és nem plagizált, mielőtt kiteszi.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a cikkmarketing erőfeszítéseiből, kövesse a keresőmotorok trendjeit, különösen, ha többéves előzményeket talál. Egyes kulcsszavas kifejezések használata ciklikusan megugrik, mint például az ünnepek. Számítson erre előre a naptárában, és minden évben készítsen friss tartalmat. Írjon arra, ami idén az ünnepek szempontjából releváns.
Használjon kereszthivatkozásokat a cikkeiben. Minden egyes cikkében hivatkozzon más, már megjelent cikkeire. Próbáljon meg vendégposztokat készíteni mások blogjain. Ha olyan hasznos, hozzáadott értéket képviselő információkról ír, amelyek az olvasóiknak tetszenek, valószínűleg nem bánják, ha linkeket ad hozzá a többi cikkéhez.
Használjon több fiókot. Több fiókot is vezethet különböző álneveket használva, ami addig rendben van, amíg továbbra is minőségi tartalmat tölt fel. Növelje az ismertségét azzal, hogy különböző íróneveket használ ugyanazokkal a kulcsszavakkal.
A cikkmarketing nagyszerű módja az információ terjesztésének és az üzenetének az interneten való terjesztésének. Az ingyenes, minőségi tartalom felajánlása azt jelenti, hogy Önt valószínűleg sok webhelyen fogják újra közzétenni. Így az Ön ötletei meghallgatásra találnak. Ez nagyszerű motiváció az írás szempontjából, de egyben jó marketingstratégia is.
Friss cikkötleteket keres a saját szakterületén? Próbáljon meg e-mail értesítést beállítani az online híraggregátoroknál, hogy értesítést kapjon a niche-hez kapcsolódó hírekről. Állítson be egy-egy riasztást hiánypótló témánként, és mindig tudni fogja a legfrissebb híreket az érdeklődési körébe tartozó területeken, és ezek biztosan érdekes, releváns és új témákat inspirálnak majd az íráshoz.
Legyen válogatós a termékekkel kapcsolatban, amelyeket népszerűsíteni szeretne. Az affiliate marketing elég erőfeszítést igényel ahhoz, hogy ne akarja azt olyan termékekre pazarolni, amelyek alacsony jutalékot fizetnek, olyan fülkét céloznak meg, amelyet nem kedvel, vagy egyszerűen csak összességében alacsony minőségű termékek. Keresse meg a lehető legjobb termékeket, és csak ezekre fordítson időt és energiát.
Tehát ne siessen túlságosan. Szánjon időt arra, hogy minőségi munkát végezzen. Használja az itt található javaslatokat, hogy segítsen Önnek cikkeket készíteni a vállalkozásának sikeres marketingjéhez!
led mennyezeti lámpa, mennyezeti led lámpa, mozgásérzékelős lámpa, spotlámpa, kültéri lámpa, kültéri lámpa, sous vide
led mennyezeti lámpa, mennyezeti led lámpa, mozgásérzékelős lámpa, spotlámpa, kültéri lámpa, kültéri lámpa, sous vide
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.