Nagyszerű útmutató arról, hogyan lehet sikeres a cikk marketingben
A cikkmarketing az egyik legújabb marketingtrend, és számos vállalkozás számára igen jövedelmezőnek bizonyult. Vannak dolgok, amelyeket megtehet, és vannak dolgok, amelyeket el kell kerülnie, hogy a legtöbbet hozza ki erőfeszítéseiből. Az alábbi tanácsok azért íródtak, hogy segítsenek Önnek megismerni a következő lépését.
Írjon olyan cikkeket, amelyek a cégéhez kapcsolódnak. Minél nagyobb expozíciót kap, annál nagyobb az esélye, hogy több áramlást ér el a webhelyére, ezért használja a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások leírására. Ez oktatni fogja az ügyfeleit a cége sajátosságairól, miközben több forgalmat eredményez a weboldalon.
Tartsa egyszerűnek a cikkeit. Ha a hasznos információkat egy csomó kacat vagy szakzsargon alá temeti, az olvasók továbbmennek valaki máshoz. Ami még rosszabb, ha ezzel hírnevet szerez, nem fogja vonzani az olvasókat, és az emberek mindent, amin az Ön neve szerepel, el fognak kerülni mások javára.
Ha szakértője egy témának, ezt előre tudassa az olvasókkal. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és sokkal inkább befektetik az idejüket abba, hogy elolvassák, amit az adott témában írt ha szakértő. Ne hencegjen nekik, de ne is rejtse el a tapasztalatát.
Koncentráljon arra, hogy hasznos vagy értékes információkat közöljön a cikkeiben. A látogatóinak és potenciális ügyfeleinek való hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítésének kulcsa abban rejlik, hogy értékes, informatív tartalmat nyújt nekik.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben egy terméket dobjon be. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de megunják az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.
Mindig legyen egy rendszeres frissítési ütemterv az új tartalmakhoz. Vannak keresőrobotok, amelyek eldöntik, milyen gyakran kell újraindexelniük az oldalt. A keresőrobotok szeretik az új tartalmakat, ezért minél frissebb a tartalma, annál valószínűbb, hogy magasan fog szerepelni a keresőmotorokban.
Keresse meg a vendégblogolási pozíciókat. A blogok gyakran keresnek valakit, aki vendégposztot írna nekik, és ha elég szerencsés vagy elég jó író, akkor kiválasztják, hogy írjon nekik egy cikket. Használja ki ezt a pozíciót arra, hogy saját weboldalát és a terméket, amelyről ír, reklámozza.
Ügyeljen arra, hogy a cikke hasznos és pontos legyen. Ellenőrizze az információit, mielőtt elküldi a cikket. Nem akar elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben azt kockáztatja, hogy elveszíti a megbízhatóságát és a hitelességét. Az érvénytelen információk kulcsfontosságúak, amelyek leginkább a rossz hírű cikk könyvtárakban közzétett cikkekben fordulnak elő.
Legyen a gyakoriság példaképe. Olyan gyakran tegyen közzé új cikkeket, amilyen gyakran csak tud. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy új olvasókat szerezzen, és a keresőmotorok és a cikkadatbázisok Önre összpontosítsanak. Minél többször frissíti új információkkal, annál több cikke jelenik meg, új olvasókat csábítva.
Próbáljon meg egy jó pörgető eszközt használni, hogy több variációt hozhasson létre a cikkeiből. A Best Spinner egy nagyszerű eszköz, amellyel különböző változatokat hozhat létre a cikkeiből. Ez egy egyszerű felülettel rendelkező, asztali alkalmazás, amellyel pillanatok alatt számos különböző változatot készíthet a cikkeiből.
Hasznos lesz, ha az ebben a cikkben olvasott hasznos tanácsokat és információkat felhasználja a sikeres cikkmarketingterv kidolgozásához. Ha gondosan tervez, akkor learathatja a gyümölcsét annak a kemény munkának és elkötelezettségnek, amely egy sikeres cikkmarketing-kampányba kerül.
1. https://autoalkatreszwebshop.
2. https://yogabarcelona.weebly.
3. https://akkumulatorwebshop.
4. https://iphone6skijelzocsere.
5. https://budapestarak.weebly.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.